fbpx

KUIDAS TELLIDA JA TASUDA

Avaleht : KUIDAS TELLIDA JA TASUDA

KUI LEIDSITE MEIE LEHELT SOBIVA UINUVATE ROOSIDE KARBI VÕI ROOSIKARU

KUIDAS TELLIDA JA TASUDA

  1. Valige välja toode/tooted.
  2. Vajutage nupule „Lisa ostukorvi“
  3. Soovi korral jätkake toodete valimist.
  4. Kui olete ostukorvi lisanud kõik soovitud tooted, minge kursoriga lehe ülaosas paremat kätt asuvale ikoonile „Kuva ostukorv“.
  5. Veenduge, et ostukorvis on tooted, mida soovite. Vajadusel saab lisada või eemaldada tooteid ja koguseid.
  6. Vajutage ikoonile „Mine maksma.“
  7. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud väljad.
  8. Valige Teile sobiv kaupade kohaletoimetamise viis.
  9.  Makset saab teostada läbi pangalinkide: Swedbank, SEB,  LHV, Luminor, COOP pank, Citadale. Samuti on võimalik maksta krediitkaardiga.
  10. Valige endale sobiv makseviis ja vajutage ikoonile „Esita tellimus“.
  11. Teid suunatakse panka, kus tuleb kontrollida üle makseinfo, sooritada makse ja vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.Makse tegemine  toimub väljaspool Luxuryroses e-poe keskkonda Montonio Finance vahendusel. E-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
  12. Kui makse on edukalt teostatud, saadetakse ostukinnitus Teie poolt määratud e-maili aadressile.
  13. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäeviti 09:00 – 17:00.
  14. Tarneajaeg: keskmiselt 1-2 päeva Tallinnas ja Harjumaal pärast tellimuse esitamist ja arve tasumist. Tarne kaugematesse kohtadesse võib olenevalt saatmise viisist võtta 1-2 päeva kauem (lisainfo Smartpost, Omniva ja DPD lehelt). Täpsem info tarneaegade kohta tellimistingimustes.
  15. Laupäeval ja pühapäeval edastatud tellimused saadetakse välja esmaspäeviti.

TELLIMISTINGIMUSED

Luxury flowers OÜ, registrikoodiga 14094973 , (Müüja) ja klient (Ostja), kes vormistab  e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed, nõustub vastavalt e-poe tellimistingumusega, mis on välja toodud järgnevates punktides.

 

  1. E-POOD

1.1.   Www.luxuryroses.ee e-pood on ostukeskkond, mille vahendusel toimub toodete müük Ostjale.

1.2.   E-pood asub internetiaadressil  www.luxuryroses.ee

 

  1. ÜLDSÄTTED

2.1.   Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest, muudest kehtivatest õigusaktidest ning Lepingus kokkulepitust.

2.2.   Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.

2.3.   Müüjal on õigus ühepoolselt muuta Lepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Ostjale.

2.4  E-poes tellimuse vormistamisel ennem maksmisele suunamist kinnitab Ostja tellimistingimustega nõustumist.

 

  1. HINNAD 

 3.1.1.Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

3.1.2. Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.

 

  1. TOOTED

 4.1 E-poes kuvatud tooted on koheselt laos olemas ja valmis väljasaatmiseks, välja arvatud uinuvatest roosidest karbid mis valmistatakse vastavalt tellimustele.

4.2.Kui toode on otsas ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Ostjaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tasutud raha tagastamise.

 

  1. KOHALETOIMETAMINE JA KOHALETOIMETAMISE VIISID

5.1 HINNAD

EESTI

ITELLA SMARTPOST (tarne pakiautomaati) – 5 €

OMNIVA (Tarne pakiautomaati) – 5 €

DPD (Tarne pakiautomaati) – 5 €

SMARTPOST KULLER ÜLE EESTI– 12.00 €

TULEN ISE JÄRELE (Kadaka tee 145A, Tallinn) – 0.00 €

 

SOOME

ITELLA SMARTPOST (Tarne pakiautomaati) –11.90 €

TARNE KOJU – 19.90 €

 

5.2 TARNEAEG

EESTI

ITELLA SMARTPOST (tarne pakiautomaati)

Tellimus mis on vormistatud tööpäevadel kuni 14:00 anname kullerfirmale üle samal päeval.

Tarnaeg: 1-2 tööpäeva 

Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel pakkide saatmist ei toimu!

 

 OMNIVA (tarne pakiautomaati)

Tellimus mis on vormistatud tööpäevadel kuni 14:00 anname kullerfirmale üle samal päeval.

Tarnaeg: 1-4 tööpäeva

Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel pakkide saatmist ei toimu!

 

 DPD (tarne pakiautomaati)

Tellimus mis on vormistatud tööpäevadel kuni 14:00 anname kullerfirmale üle samal päeval.

Tarnaeg: 1-2 tööpäeva

Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel pakkide saatmist ei toimu!

 

KULLER EESTIS

Tellimused mis on vormistatud kodulehel ennem kella 14:00, viiakse kohale kulleriga üldiselt järgmise päeva jooksul.

Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel kullervedusid ei tehta ja ka lillede saatmist ei toimu!

NB! Kuller ei vii pakke kohale täpsel kellaajal, vaid ajavahemikus 09:00 – 17:00 ja 17:00-21:00

Teenuseosutaja on Itella Smartpost

 

TULEN ISE JÄRELE  Kadaka tee 145A, Tallinn

Kõik lillekarbid on käsitöö ja kohe valmis ei ole, floristid valmistavad vastavalt tellimustele.

Kui tellimus on valmis anname sellest tellijale teada!

Tellimusi väljastame E-R 09:00 – 17:00. (Lisatasu eest on võimalik tellimusi kättte saada ka töövälisel ajal).

Kui tellimusega on kiire, palume helistada infotelefonil +372 550 43 83

 

  1.  TAGANEMISÕIGUS

 6.1. Kui tellimuse sisuks on lilled, lilleseseaded või lillekimbud pole vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 Kliendil lepingust taganeda võimalik.  (Tegu on päris roosidega ja rooside värv võib ajaga heledamaks minna! Rooside värvi mõjutavad keskkond, õhuniiskus, päikesevalgus ja eredalt valgustatud tuba.) Antud toodete puhul kehtib tagastamisõigus vaid juhul kui tegemist on praaktootega või e-poe poolt saadetud vale tootega.

6.2. Luxuryroses veebipoest ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastamisõigus, v.a. lilled (vt. punkt 6.1.)

6.3. Klient peab oma tagastamissoovist teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist e-maili teel info@luxuryroses.ee (E-mail peab sisaldama: tellimuse number, tagastatav toode/tooted, tagastamise põhjus).

6.4. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.

6.5. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

6.6. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile tagastuse kättesaamisel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättettoimetamis kulud.

 

  1. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

7.1. E-poest ostetud toodetele kehtib füüsilisest isikust Teenuse kasutajale võlaõigusseaduse §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

7.2.   Kaebused esitab Ostja e-posti aadressile info@luxuryroses.ee

7.3    Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudustega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.4.  Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

 

  1. KASUTAMISTINGIMUSED JA NENDE MUUTMINE

8.1. Ostu sooritades nõustub Ostja E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

8.2. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

8.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

8.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud  Toote hind ekslik.

 

  1. MUUD TINGIMUSED

9.1. Lepingust tulenevad erimeelsused Ostja ning Müüja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole või lahendatakse erimeelsus Harju Maakohtus.