fbpx

KUIDAS TELLIDA JA TASUDA

Avaleht : KUIDAS TELLIDA JA TASUDA

KUI LEIDSITE MEIE LEHELT SOBIVA UINUVATE ROOSIDE KARBI VÕI ROOSIKARU

KUIDAS TELLIDA JA TASUDA:

  1. Valige välja toode/tooted.
  2. Vajutage nupule „Lisa ostukorvi“
  3. Soovi korral jätkake toodete valimist.
  4. Kui olete ostukorvi lisanud kõik soovitud tooted, minge kursoriga lehe ülaosas paremat kätt asuvale ikoonile „Ostukorv“.
  5. Veenduge, et ostukorvis on tooted, mida soovite. Vajadusel saab lisada või eemaldada tooteid ja koguseid.
  6. Vajutage ikoonile „Mine maksma.“
  7. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud väljad. Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
  8. Valige Teile sobiv kaupade kohaletoimetamise viis. Ostja on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.
  9.  Makset saab teostada läbi pangalinkide: Swedbank, SEB,  LHV, Luminor, COOP pank, Citadale, Revolut. Samuti on võimalik maksta krediitkaardi ja Google Pay-ga. Pakume ka maksevõimalusi:  Bolt Pay Later, Esto järelmaks ja Esto 3 – maksa 3 võrdses osas.
  10. Valige endale sobiv makseviis ja vajutage ikoonile „Esita tellimus“.
  11. Teid suunatakse panka, kus tuleb kontrollida üle makseinfo, sooritada makse ja vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.Makse tegemine  toimub väljaspool Luxuryroses e-poe keskkonda Montonio Finance ja Esto AS vahendusel. E-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
  12. Kui makse on edukalt teostatud, saadetakse ostukinnitus Teie poolt määratud e-maili aadressile.
  13. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäeviti 09:00 – 17:00.
  14. Tarneajaeg: keskmiselt 1-2 päeva Tallinnas ja Harjumaal pärast tellimuse esitamist ja arve tasumist. Tarne kaugematesse kohtadesse võib olenevalt saatmise viisist võtta 1-2 päeva kauem (lisainfo Smartpost, Omniva ja DPD lehelt). Täpsem info tarneaegade kohta tellimistingimustes.
  15. Laupäeval ja pühapäeval edastatud tellimused saadetakse välja esmaspäeviti.

TELLIMISTINGIMUSED

Luxury flowers OÜ, registrikoodiga 14094973 , (Müüja) ja klient (Ostja), kes vormistab  e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed, nõustub vastavalt e-poe tellimistingumusega, mis on välja toodud järgnevates punktides.

 

  1. E-POOD

1.1.   Www.luxuryroses.ee e-pood on ostukeskkond, mille vahendusel toimub toodete müük Ostjale.

1.2.   E-pood asub internetiaadressil  www.luxuryroses.ee

 

  1. ÜLDSÄTTED

2.1.   Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest, muudest kehtivatest õigusaktidest ning Lepingus kokkulepitust.

2.2.   Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.

2.3.   Müüjal on õigus ühepoolselt muuta Lepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Ostjale.

2.4  E-poes tellimuse vormistamisel ennem maksmisele suunamist kinnitab Ostja tellimistingimustega nõustumist.

 

  1. HINNAD 

 3.1.1.Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

3.1.2. Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.

 

  1. TOOTED

 4.1 E-poes kuvatud tooted on koheselt laos olemas ja valmis väljasaatmiseks, välja arvatud uinuvatest roosidest karbid mis valmistatakse samal päeval vastavalt esitatud tellimustele.

4.2.Kui toode on otsas ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Ostjaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tasutud raha tagastamise.

 

  1. KOHALETOIMETAMINE JA KOHALETOIMETAMISE VIISID

5.1 HINNAD

EESTI

ITELLA SMARTPOST (tarne pakiautomaati) – 5 €

OMNIVA (Tarne pakiautomaati) – 5 €

DPD (Tarne pakiautomaati) – 2.99 €

SMARTPOST KULLER ÜLE EESTI– 12.00 €

SENDPACK KULLER ÜLE EESTI – – 15.00 €

TULEN ISE JÄRELE (Pärnu mnt 35, Märjamaa) – 0.00 €

 

SOOME

ITELLA SMARTPOST (Tarne pakiautomaati) –11.90 €

KULLERIGA TARNE KOJU– 19.90 € – (Palun võtta ennem tellimuse vormistamist telefoni või e-maili teel ühendust ja teavitada soovist  Soome kulleriga saata – hetkel kodulehel automaatne valik puudub teenusele)

 

5.2 TARNEAEG

EESTI

ITELLA SMARTPOST (tarne pakiautomaati)

Tellimus mis on vormistatud tööpäevadel kuni 14:00 anname kullerfirmale üle samal päeval.

Tarnaeg: 1-2 tööpäeva 

Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel pakkide saatmist ei toimu!

NB! PÜHADE TARNEGRAAFIK VÕIB VEIDI HILINEDA! LISAINFO DPD / OMNIVA / SMARTPOST LEHEL

 

 OMNIVA (tarne pakiautomaati)

Tellimus mis on vormistatud tööpäevadel kuni 14:00 anname kullerfirmale üle samal päeval.

Tarnaeg: 1-4 tööpäeva

Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel pakkide saatmist ei toimu!

NB! PÜHADE TARNEGRAAFIK VÕIB VEIDI HILINEDA! LISAINFO DPD / OMNIVA / SMARTPOST LEHEL

 

 DPD (tarne pakiautomaati)

Tellimus mis on vormistatud tööpäevadel kuni 14:00 anname kullerfirmale üle samal päeval.

Tarnaeg: 1-2 tööpäeva

Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel pakkide saatmist ei toimu!

NB! PÜHADE TARNEGRAAFIK VÕIB VEIDI HILINEDA! LISAINFO DPD / OMNIVA / SMARTPOST LEHEL

 

KULLER EESTIS

SENDPACK KULLER – Tööpäeval enne 11:00 vormistatud tellimus järgmiseks tööpäevaks kohal.: 15.00

SMARTPOST KULLER – Tarne 1-2 päeva (Pühapäeval tarnet ei toimu). Enne 14:00 vormistatud tellimuse anname kullerfirmale üle samal päeval!: 12.00

Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel kullervedusid ei tehta ja ka lillede saatmist ei toimu!

NB! Kuller ei vii pakke kohale täpsel kellaajal, vaid ajavahemikus 09:00 – 17:00 ja 17:00-21:00

 

TULEN ISE JÄRELE Pärnu mnt 35, Märjamaa, Rapla maakond

Kõik lillekarbid on käsitöö ja kohe valmis ei ole, floristid valmistavad vastavalt tellimustele.

Kui tellimus on valmis anname sellest tellijale teada!

Tellimusi väljastame E-R 09:00 – 17:00. (Lisatasu eest on võimalik tellimusi kättte saada ka töövälisel ajal).

Kui tellimusega on kiire, palume helistada infotelefonil +372 550 43 83

 

  1.  TAGANEMISÕIGUS

 6.1. Kui tellimuse sisuks on lilled, lilleseseaded, lillekimbud, lillekarbid, siis pole vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 3 Kliendil lepingust taganeda võimalik.  Lillekarbid valmistatatakse floristi poolt tarbija esitatud tingimuste (lillede värv ja karbi värv) kohaselt peale tellimuse esitamist – tegemist ei ole valmistoodetega. Antud toodete puhul kehtib tagastamisõigus vaid juhul kui tegemist on praaktootega või e-poe poolt saadetud vale tootega.

Tegu on päris roosidega ja rooside värv võib ajaga heledamaks minna! Rooside värvi mõjutavad keskkond, õhuniiskus, päikesevalgus ja eredalt valgustatud tuba.

6.2. Luxuryroses veebipoest ostetud kaubale (välja arvatud lillekarbid)  kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastamisõigus, v.a. lilled (vt. punkt 6.1.)

6.3. Klient peab oma tagastamissoovist teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist e-maili teel info@luxuryroses.ee (E-mail peab sisaldama: tellimuse number, tagastatav toode/tooted, tagastamise põhjus).

6.4. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

6.5. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

6.6. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile tagastuse kättesaamisel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättettoimetamis kulud.

 

  1. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

7.1. E-poest ostetud toodetele kehtib füüsilisest isikust Teenuse kasutajale võlaõigusseaduse §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

7.2.   Kaebused esitab Ostja e-posti aadressile info@luxuryroses.ee

7.3    Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudustega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.4.  Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

 

  1. KASUTAMISTINGIMUSED JA NENDE MUUTMINE

8.1. Ostu sooritades nõustub Ostja E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

8.2. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

8.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

8.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud  Toote hind ekslik.

 

  1. MUUD TINGIMUSED

9.1. Lepingust tulenevad erimeelsused Ostja ning Müüja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole või lahendatakse erimeelsus Harju Maakohtus.